Åter en trögstartad dag

men solen visade sig så jag satt ute i tre timmar. Det var 25 grader så det var väldigt varmt på huvudet . Jag flyttade mig lite för att få skugga emellanåt. Vällingtiden kändes som en hel evighet. Då är jag låst vid pumpen och kan inte bara åka iväg hur som helst. Långtråkigt var det idag.

När jag kom in igen tränade jag på ögondatorn. Jag provade att titta med ett öga och det gick ganska bra då. Ibland går det bra när jag stirrar på en bokstav och ibland går det inte alls. Knepig teknik är det.

Nu ska jag vila mig till Förkväll.

Kommentarer
Postat av: Somris

Mamma! Kan du inte be PA eller pappa att montera en metallpinne med någon slags krokavslutning på rullstolen (Kan säkert pappa fixa på jobbet) som de kan sätta fast när det är matningsdags. Då hänger vällingen med dig hur enkelt som helst utan att du behöver bry dig om den där ställningen!! vore inte det något??

KRAAAAAAAAAAAAAAM

2010-04-12 @ 18:47:34
Postat av: mimivi

Solen gör dig gott! Det är väl för härligt med våren! Själv så hittade jag vårens första vitsippor i morse!!! Då blev jag jätteglad. Tänk att det lilla betyder så mycket. Snart får du mysa o se förkväll! Kramar från Mimivi

2010-04-13 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0