Idag är familjen på kalas

men jag är inte med fysiskt utan via Cyberrymden. Så fick det bli i år. Födelsebarnet känner nog mina vibbar, tänker jag.

Sedan i torsdags har huset haft liv och rörelse för Somris familj kom hit varje dag. Ibland var jag med och pratade och ibland satt jag och sög i mig alla intryck som var och en visade upp. Det var mysigt barnprat blandat med tonårsprat och vuxenprat. Sådant är så härligt att lyssna på. Det ser kanske inte ut som jag gör de, för mitt ansiktsuttryck är inte så muntert levande längre, men jag njuter oerhört mycket.  

H och Somris satte fjädrar och pynt i ris så det är så mysigt här nu. H satte också fjädrar i en buske som jag kan se från datorn. Den r en färggrann kontrast till de bruna nakna växterna i trädgården och lyser verkligen upp.

Jag har fått blommor brev teckningar kärlek så jag omges av allas kärleksförklaringar.

Igår kom Saras familj med påskpresenter. Det var så roligt. Hans och Greta var på ett strålande humör och lekte och ritade. Jag fick skraplotter så de hjälpte mig att skrapa två var som det inte var någon vinst på. Otur! Men idag skrapade PA resten och det blev tre nya lotter igen. Det var ju roligt tycker jag.

Jag passar på att tacka för alla underbara hälsningar! De värmer mitt hjärta nu när jag inte orkar skriva till var och en personligen.

Kommentarer
Postat av: mimivi

Vad härligt med lite nya lotter att skrapa...spännande:) Hoppas att du vinner nu!

Påskbilderna som du har lagt in var jättefina. Vad mysigt att du har lite fint att titta på, det piggar ju upp lite:)

Vad roligt att du har fått träffa dina barn, mågar o barnbarn. Stooor Kraaam från Mimivi

2010-04-05 @ 18:32:29
Postat av: somris

Jodå mamma, jag såg i dina ögon att du njöt! Även om inte ansiktet kan visa allting så kan dina ögon visa det mesta av vad du känner!

Är glad att jag fick vara hos dig över påsken i år och hålla din hand, smeka din kind och bara vara i din närhet. ♥♥♥

Alla i familjen hälsar till dig med med kärleksfulla kramar!!

2010-04-05 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0