Idag kom mitt Rödhakepar tillbaka.

De landade som vanligt på den lilla stentrappan som leder upp till övre platån i trädgården. Sedan flög de in en stund i  blågranen. Kom ut från den och spatserade omkring i släntrabatten. De är ju så söta och vackra.

Vid elvatiden kom Nhea på mammabesök. Det var så bra att jag fick träffa henne redan dagen efter kalaset. Kramas lite och få känna hudkontakt. Hon berättade om sina presenter och var nöjd med nästan alla. Ett byte blir det nog och det är helt okej. Alice hade skickat med en påsktavla som har ett handavtryck och fjädrar. Det är en påsktupp, förklarade Nhea.

Idag har jag mailat till chefen om tider som jag känns bättre för mig med mitt slemmande på morgon och kväll. Det är ju värt att försöka få till det så bra som det går. Det blir spännande att se vad hon svarar på det.

Förra veckan var jag så hård i magen så då ökade vi Lactulosen lite. Idag vid maten blev det ingen fis utan bajs i blöjan. Som tur är räcker duschen till toastolen så bytet gick smidigt.

Kommentarer
Postat av: mimivi

Varma stora Kramar till dig!!! från Mimivi

2010-04-07 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0