Jag är så orkeslös, så orkeslös

att varje rörelse är som att bestiga världens högsta berg. Varje rörelse drar också igång en mängd slem. Likadant är det vid datorn. Då aktiveras antagligen de slemtäckta stämbanden när jag tänker ihop vad jag ska skriva.  Nu har jag inte en lugn stund mer än när jag sover. Om jag inte hade slem och mask så skulle jag inte vara uppe så mycket som jag är nu. Jag försöker vila mig i Elrullen men det är ju inte så bekvämt som om jag normalt sett låg i en säng. 

I morse vid väckningen och upptagningen klantade Hemtjänstens personal sig. Hon körde iväg med duschstolen så att slangen till masken slets loss. Stod där som ett fån och sa Förlåt. Vadå Förlåt? Sådant går väl inte att förlåta!

 


Kommentarer
Postat av: Somris

Kanske du ska fundera på att lägga dig en stund på eftermiddagen med masken och vila dig också, om det nu ändå slemmar hela dagen så kanske det inte blir sämre med en timmes vila? Vad tror du om det?

2010-04-20 @ 18:56:38
Postat av: mimivi

Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva...men jag skickar lite KÄRLEKS vibbar och många långa varma KRAMAR o OMTANKE till dig! Varma Hälsningar MIMIVI

2010-04-20 @ 20:20:23
Postat av: Babba

Tänker på dig och skickar kramar. Kram,kram,karm

Babba

2010-04-20 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0