Jag firar via cyberrymden idag igen

för lilla Alice fyller år. Hurra hurra hurra hurra! Och puss och kram!

Nu har jag skrapat klart mina påsklotter. Det blev sex nya lotter innan turen vände. Spännande och roligt så länge det varade.

Annars är jag aldrig slemfri. Orkar knappt byta mellan två stolar utan att jag blir helt andfådd.  Bäst känns det när jag Sitter och är fågelskådare. Idag har jag beundrat två förälskade skator som försökte imponera på varandra med olika konststycken .  Säga vad man vill om skator men en färggrann skrud i regnbågens alla färger har de. Bergfinken kom på en kort visit precis som Björktrasten. Det blev en riktigt underhållande stund vid fönstret.

Kommentarer
Postat av: Nhea

Här är det en 2 åring som åkt rutschkana & cyklat & lekt så svetten lackat! Ska varva ner efter en dags köksbestyr & kalas för att ha barnkalas imorgon!



Kram

2010-04-09 @ 20:55:18
Postat av: Somris

Vi älskar också att titta på fåglarna här hemma, det är så många utanför vårt fönster på baksidan. Häromdagen kom 2st hackspettar och lekte kärleksdansen framför oss. Vi var dock lite oense om vi ville att de skulle flytta in precis utanför oss, H trodde hon skulle bli trött på att vakna av knack, knack ljudet varje morgon i sommar! =)

Love you!!

KRAMIS

2010-04-10 @ 01:40:17
Postat av: Alice

Tack snälla Mormor! Idag har jag åkt rutschkana så jag nästan har skavsår i baken & cyklat på min nya röda cykel så fötterna glöder! & snart ska jag ha kalas för mina kompisar! Kram Alice (genom mamman)

2010-04-10 @ 13:08:38
Postat av: filip

hur får man en header

2010-04-10 @ 20:24:49
URL: http://tonyhook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0