mamma orkar inte skriva själv...

Idag är vi samlade alla 3 döttrar och vår pappa vid mammas sida.
Mammas andning är tung, så tung.
Hennes ögon är så trötta, så trötta.
Och hennes ork är helt slut.

Vi sitter vid hennes sida, turas om att hålla hennes hand, ger henne den kärlek hon så väl behöver just nu när tankarna virvlar i hennes huvud om det som komma skall...
det är tunga sekundrar, minutrar och timmar vi har idag.

Men vi är alla samlade och mamma kämpar på så gott det går.
Hon ville precis som igår att jag skulle skicka er alla kärleksfulla hälsningar,
jag ska se om hon orkar senare så ska jag läsa högt för henne vad ni skrivit till henne från igår.

/somris

Kommentarer
Postat av: Maria

Varma kramar till dig/er!

2010-04-23 @ 15:13:49
Postat av: kråkmamman

Det är så svårt att tänka sig hur det skulle vara att vara du. Trotts den livfulla beskrivningen du ger. Jag vill tacka för alla fina rader jag fått läsa här inne. Alla fina bilder och tankar som de har gett mig. Både såna jag blivit glad av de som givit mig något att reflektera över. Jag kan aldrig förstå hur det skulle kunna vara. Kan bara visa mitt deltagande, mitt allra djupaste deltagande till er sorg.

/Eva

2010-04-23 @ 16:25:01
URL: http://alvajohanna.blogg.se/
Postat av: Babba

Många kramar till er alla! Tänker på er alla och på dig Lilian som får kämpa så. Fick ett sms tidigare idag från min dotter när jag var i Stockholm, tårarna rinner och jag tänker på dig och allt du betyder för mig. Kraaaaaaaaaaam

2010-04-23 @ 16:54:53
Postat av: nea

sänder styrkekramar

2010-04-23 @ 17:19:55
Postat av: mimivi

Jag tänker på er hela familjen! har tänkt på er hela dagen. Önskar att det fanns ett bot mot denna sjukdom. Det känns så orättvist... Iallafall får ni massvis med kramar o tankar från mig till er allihopa hela familjen! var nära varandra o ta hand om varandra för störst av allt är Kärleken! Många Kramar från Mimivi

2010-04-23 @ 18:10:16
Postat av: Anki

Kramar om er alla i denna jobbiga stund, ta väl hand om er.

2010-04-23 @ 20:48:22
Postat av: Pernilla

jag tänker på er alla i denna svåra stund ni går igenom just nu..

Massor av kramar

2010-04-23 @ 21:52:21
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: vännina

Jag och min make tänker på Er hela tiden.

Hälsa mor att hon är min bästa vännina,att hon har berikat mitt liv med sin livslust och livsglädje och att jag tänker mycket på alla de roliga och trevliga stunderna vi har haft tillsammans.

Krama henne från mej och säg till henne att jag tänker på henne.

KRAM

2010-04-24 @ 08:45:41
Postat av: Lilla Mysan

Tänker på er alla!

KRAM

2010-04-24 @ 09:29:22
Postat av: Kent och Karin

Vi tänker på er och har följt med under hela sjukdomsperioden. Livet är inte alltid rättvist.

Många kramar från oss alla.

2010-04-24 @ 09:56:32
Postat av: vännina

2010-04-24 @ 10:02:03
Postat av: Vita Liljan

Hej

jag har lovat min lilla dotter att skicka en hälsning till dig med en kram den hon inte vågade ge när vi var hos dig på riktigt! Hon pratar mycket om dig! så KRAM

2010-04-24 @ 16:05:38
Postat av: Anna

Ni finns alla i mina tankar!

Kramar Anna

2010-04-24 @ 17:24:04
Postat av: Tiara

Jag tänker på er.



Kram

2010-04-24 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0