Vid 22-tiden när jag just har fått det mesta slemmet att lossna

så är det dags att lägga mig för natten väl medveten om att efternatten och fram till uppstigningen blir en plåga med min muntorrhet av Ventilatormasken och allt segt slem som torkar fast i munnen. Jag önskar att jag kan sova utan masken nu men jag vet inte om jag kan andas utan att slemmet kommer fel. Om det gör det så behöver jag hjälp mitt i natten. Av min inte så lättväckta och snarkande Man ? Det är som att välja mellan pest och kolera.

Annars har veckan varit som vanligt. Min ögonstyrda dator levererades i onsdags så nu har jag lämnat tillbaka den som jag fick låna. På em kom Väninnan och fick lite fika och en pratstund. Distr sköt kom och bytte vätska i PEG. Jag har solat och åkt runt kvarteret. På kvällarna har jag sett på TV.

 




Kommentarer
Postat av: mimivi

vad tråkigt att du inte får sova ordentligt på nätterna! Usch tänker på dig mycket! Att trolla bort slemmet på nåt vis skulle ju vara perfekt, men ingen vet väl hur:( Själv har sonen o jag plockat vitsippor. (Viktor är 9 år) Vad skönt att du har kunnat sola lite o kunnat åkt runt kvarteret! Hoppas att du får en skaplig helg o att du får sova ok. Många Varma stora kramar till dig! Från Mimivi

2010-04-16 @ 17:47:45
Postat av: vännina

HEJsan!

Tack för en trevlig stund i onsdags. Vi kunde sitta ute på baksidan en liten stund och då få känna solens varma strålar, stråla på våra ansikten. Skönt.

Kram

2010-04-17 @ 09:14:59
Postat av: vännina

Hejsan!

Tack för en trevlig stund i onsdags. Vi kunde sitta på eran baksida en stund och då få känna solens varma strålar, stråla mot våra solfattiga kinder. Skönt.

Kram

2010-04-17 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0